Problemer med at logge ind kan skyldes én af flere årsager. Klik på den tekst nedenfor, som bedst afspejler den fejlmeddelelse, du får:
"Indtastede brugernavn eller adgangskode findes ikke"
Enten er det anvendte brugernavn eller den anvendte adgangskode forkert.
Anvisninger om, hvordan du kan modtage oplysninger om brugernavn eller ændre/nulstille din adgangskode, får du ved at klikke her.
"Du er allerede logget på"
Du har allerede forbindelse til vores server. Det kan ske, hvis softwaren tidligere blev afsluttet forkert, dvs. computeren lukkede ned, mens du var logget på 888casino.dk. Du kan kontakte vores supportafdeling direkte for at få hjælp - klik her for kontaktoplysninger.
"Etablerer forbindelse til serveren"
Forbindelsen kan være midlertidigt utilgængelig. Prøv venligst igen om et par minutter. Du kan få flere oplysninger om oprettelse af forbindelse til 888casino.dk ved at klikke her.
"Din konto er midlertidigt lukket"
Der kan være sket følgende
- Du har tidligere anmodet om at lukke denne konto.
Anvisninger om, hvordan du igen åbner din konto, får du ved at klikke her.
eller
- Din konto kan være deaktiveret i øjeblikket.
Tjek dine e-mails for at se, om vores sikkerhedsafdeling har kontaktet dig for nylig.
eller
- Du har muligvis bedt om en selvudelukkelsesperiode, som endnu ikke er udløbet.
"På grund af nylige versionsopdateringer beder vi vores spillere af demospil om at registrere sig igen"
Din demospilkonto er deaktiveret pga. en softwareopgradering. Klik her for yderligere oplysninger.
Hvis du stadig ikke kan logge ind på din konto, bedes du ringe direkte il vores Kundeserviceteam. Klik her for at se en liste over supportnumre.
Problemer med at logge ind kan skyldes én af flere årsager. Klik på den tekst nedenfor, som bedst afspejler den fejlmeddelelse, du får:
"Indtastede brugernavn eller adgangskode findes ikke"
Enten er det anvendte brugernavn eller den anvendte adgangskode forkert.
Anvisninger om, hvordan du kan modtage oplysninger om brugernavn eller ændre/nulstille din adgangskode, får du ved at klikke her.
"Din software er forældet. Installér den venligst igen"
Din aktuelle softwareversion er forældet (du får en pop-op-meddelelse, når du logger på, der spørger dig, om du vil geninstallere).
Klik her for yderligere oplysninger
"Du er allerede logget på"
Du har allerede forbindelse til vores server. Det kan ske, hvis softwaren tidligere blev afsluttet forkert, dvs. computeren lukkede ned, mens du var logget på 888poker.dk. Du kan kontakte vores supportafdeling direkte for at få hjælp - klik her for kontaktoplysninger
"Etablerer forbindelse til serveren"
Forbindelsen kan være midlertidigt utilgængelig. Prøv venligst igen om et par minutter. Du kan få flere oplysninger om oprettelse af forbindelse til Casino ved at 888poker.dk klikke her.
"Din konto er midlertidigt lukket"
Der kan være sket følgende
- Du har tidligere anmodet om at lukke denne konto.
Anvisninger om, hvordan du igen åbner din konto, får du ved at klikke her.
eller
- Din konto kan være deaktiveret i øjeblikket. Tjek dine e-mails for at se, om vores sikkerhedsafdeling har kontaktet dig for nylig.
eller
- Du har muligvis bedt om en selvudelukkelsesperiode, som endnu ikke er udløbet.
Hvis du stadig ikke kan logge ind på din konto, bedes du ringe direkte il vores Kundeserviceteam. Klik her for at se en liste over supportnumre.
Problemer med at logge ind kan skyldes én af flere årsager. Klik på den tekst nedenfor, som bedst afspejler den fejlmeddelelse, du får:
"Indtastede brugernavn eller adgangskode findes ikke"
Enten er det anvendte brugernavn eller den anvendte adgangskode forkert.
Anvisninger om, hvordan du kan modtage oplysninger om brugernavn eller ændre/nulstille din adgangskode, får du ved at klikke her.
"Din konto er midlertidigt lukket"
Der kan være sket følgende
- Du har tidligere anmodet om at lukke denne konto.
Anvisninger om, hvordan du igen åbner din konto, får du ved at klikke her.
eller
- Din konto kan være deaktiveret i øjeblikket. Tjek dine e-mails for at se, om vores sikkerhedsafdeling har kontaktet dig for nylig.
eller
- Du har muligvis bedt om en selvudelukkelsesperiode, som endnu ikke er udløbet.
Hvis du stadig ikke kan logge ind på din konto, bedes du ringe direkte il vores Kundeserviceteam. Klik her for at se en liste over supportnumre.